[rank_math_breadcrumb]

מקציף חלב ידני הטוב ביותר: להקציף ללא תקציב

מקציף חלב

תוכן עניינים

לפעמים אין דבר נהדר יותר מאשר לשדרג את קפה הבוקר שלכם באמצעות לאטה מעודן או קפוצ’ינו מעלה קצף מפנק.

ואתם אפילו לא צריכים להשקיע הון תועפות על מכונת אספרסו יקרה כדי ליהנות מהיתרון הזה! כעת ניתן להשתמש במקציף חלב ידני שייצור עבורכם את הקצף הנהדר והקרמי הזה על מנת להפוך את משקה הבוקר שלכם למושלם – וכל זה במחיר סמלי ביותר, בעיקר לעומת המחירים בבתי הקפה הקרובים לבתיכם.

יש שני סוגי מקציפים ידניים, שניהם מבוססים על אותו עיקרון – הוספה איטית של בועות אוויר קטנות לתוך החלב.

מקציפים ידניים חשמליים המבוססים על מוט מוסיפים את הבועות סביב הערבוב עצמו. מקציפי חלב באמצעות משאבה ובוכנה עשויים להיות יעילים יותר, בגלל שהם מקציפים את החלב על כל גבי פני השטח מסך הרשת.

בשורה התחתונה, שתי האפשרויות יעילות ביותר, הבחירה תלויה בעיקר בהעדפה אישית.

אם כן, מה הם מקציפי החלב הידניים הטובים ביותר בשוק, אתם בוודאי שואלים? אנו שמחים לבשר שעשינו את מחקר השוק עבורכם ולהלן התוצאות.

בררנו עבורכם את מקציפי החלב הידניים הטובים ביותר שישדרגו את המשקה הביתי שלכם לרמה של בריסטה מקצועי, מבלי לקרוע את הכיס. מומלץ ללחוץ על הקישורים בתוך תיאורי המוצרים לצפייה בסרטוני הדגמה.

ששת מקציפי החלב הטובים ביותר שמצאנו עבורכם

מקציף חלב חשמלי Kuissential Slickfroth 2.0

חברת Kuissential קלעה בול במטרה עם מקציף ידני חשמלי זה. המכשיר כולל ידית הקצפה עשויה מפלדת אל-חלד וידית האחיזה הארגונומית יציבה ובעלת ציפוי גומי שלא יחליק מהיד בעת השימוש. זה מבטיח גם שהידית לא תשבר אם המכשיר ייפול מהשיש שלכם, בניגוד לדגמים זולים יותר העשויים מפלסטיק לא עמיד במיוחד.

המכשיר מגיע עם סוללות AA לשימוש ראשוני.

פשטות השימוש

דגם ה-Slickfroth מתאים גם למשתמשים הכי מאותגרים טכנולוגית! פשוט מחליקים את מתג ההפעלה קדימה כדי להפעיל את ההקצפה ויוצאים לדרך. בניגוד למוצרים זולים יותר בתחום, המכשיר מגיע למהירות השיא שלו תוך שנייה, הודות לסיבוביות המהירה.

גולת הכותרת – הקצף

הודות לסיבוביות המהירה של המכשיר הזה, ניתן ליצור קצף מדהים תוך פחות מעשרים שניות. פשוט מניחים את המקציף בכוס, מורידים אותו מתחת לפני שטח של החלב, מפעילים ומסובבים את המכשיר בתוך הכוס על שמתקבלת כמות הקצף הרצויה.

הטוב…

  • מבנה מוצק ואיתן
  • מהירות ויעילות
  • סיבוביות מהירה = קצף מדהים

ובצד החסרונות…

  • לא ניתן לשטיפה במדיח, כך שתצטרכו להפשיל שרוולים

מקציף חלב חשמלי ידני –MatchaDNA

מוצר זה מבית היוצר של אחד הספקים הפופולריים ביותר בתחום הוא באופן מפתיע גם אחד הזולים ביותר.

מקציף חלב זה עשוי מפלדת אל-חלד באיכות סבירה ביותר, מה שהופך אותו לדי עמיד. עם זאת, הידית עשויה מפלסטיק פשוט, מה שגורם לתחושת שברירית ביותר, היות וסביר להניח שהוא לא ישרוד נפילה על הרצפה

פשטות השימוש

המכשיר מבית MatchaDNA הוא די פשוט לשימוש. פשוט לוחצים על כפתור ההפעלה כדי להתחיל להקציף במרץ. למרות התחושה הזולה שלו, המקציף הזול הזה מייצר קצף מעולה שיהווה את גולת הכותרת של משקה הבוקר שלכם – וכל זה תוך פחות מ-30 שניות.

הטוב…

  • מחיר נגיש ביותר
  • מהיר ויעיל

הפחות טוב…

  • המכשיר מגיע ללא סוללות, כך שתצטרכו לדאוג לעצמכם
  • מהירות הסיבוב נמוכה יותר, מה שיוצר את הקצף במשך זמן רב יותר יחסית למותגים היקרים יותר
  • המבנה השברירי עשוי להביא לחיי שירות קצרים ביותר של המכשיר

 

Cafe Casa – מקציף חלק ידני בעל שתי מהירויות לערבוב משקאות

מקציף חלב זה נמצא בצד של המוצרים היקרים יותר. עם זאת, התמורה שתקבלו לכסף שלכם בהחלט תצדיק את ההשקעה והבחירה לוותר על הדגמים הזולים יותר.

מכשיר Cafe Casa כולל הגדרה של שתי מהירויות, גוף איתן עשוי מפלדת אל-חלד והוא מגיע עם אחריות יצרן של חמש שנים. המנוע כה חזק, שאפשר להשתמש במכשיר גם להכנת קצפת!

המכשיר כולו חזק ביותר ובהחלט נועד לשימוש ארוך. הוא מאופיין בלוק נירוסטה מרשים וזמן הקצפה מהיר ביותר, כך ש-Cafe Casa יהווה תוספת מושלמת ומרשימה לכל מטבח של הבריסטה הביתי.

פשטות השימוש

בדומה לרוב מקציפי החלב הידניים, גם  Cafe Casa הוא קל מאוד לשימוש – פשוט לוחצים על הכפתור לבחירה במהירות הרצויה ומפעילים.

הערכה המגוונת הזאת יכולה לשמש גם לערבוב פורמולה לתינוקות, ביצים ושייקי חלבון.

המכשיר כולל מעמד משלו, מה שמוסיף אסתטיות פרקטית ביותר לתצוגת מוצרי המטבח שלכם הקשורים לקפה.

הטוב…

  • אחריות לחמש שנים
  • איכות מעולה של תרכובת המכשיר
  • שתי מהירויות
  • מכשיר מהיר ויעיל
  • גיוון בשימוש
  • מראה מרשים
  • הסוללות כלולות

הפחות טוב…

  • לא מתאים שטיפה במדיח כלים – אז שוב, להפשיל שרוולים.

 

מקציף ידני מופעל על ידי סוללות – PowerLix

חברת PowerLix  היא יצרנית ידועה של מוצרי מטבח באיכות גבוהה ביותר. מקציף החלב שלהם הוא מוצר מעולה בתקציב בינוני והוא עושה עבודה נהדרת בהחלט.

מקציף החלב המופעל על ידי סוללות עשוי מפלדת אל-חלד עמידה במיוחד והוא מגיע עם מעמד לשיש. המנוע העוצמתי מספק 19000 סל"ד לביצועי הקצפה מהירים וחסרי מאמץ.

ניתן לבחור בדגם שחור חלקלק או אדום סקסי, מה שיתאים יותר לעיצוב המטבח הקיים שלכם.

פשטות השימוש

מקציף חלב זה מופעל באמצעות כפתור בחלקו העליון של המכשיר. הכוח המרשים מהווה את נקודת החוזק של מכשיר חמוד זה – תקבלו את כל הקצף שתצטרכו תוך פחות מ-15 שניות!

הידית הארגונומית והמוגנת מהחלקה הופכת את המקציף לנוח לאחיזה והוא אף לא ישבר לאחר מפגש חזיתי עם רצפות המטבח שלכם.

הטוב…

  • עוצמתי ובנוי היטב
  • מהיר ויעיל
  • ספר אלקטרוני בונוס במתנה
  • מדיניות החזרים של 100%

הפחות טוב…

  • שטיפה ידנית בלבד
  • באופן מפתיע, הסוללות לא כלולות במארז

מקציף ידני חשמלי מבית Bean Envy

חברת Bean Envy מתמחה ביצירת ציוד מעולה לבריסטה הביתי.

מקציף החלב מופעל על ידי סוללות ועשוי מפלדת אל-חלד ברמת 304 – מה שמבטיח שהיא לא תחליד ולא תתפרק. המכשיר מאובזר במנוע 19000 סל"ד חזק שיקציף את הכמויות הדרושות לכם תוך לא יותר מ-15 שניות. את תרצו, תוכלו להשתמש במכשיר זה גם להקצפת הביצים לארוחת הבוקר שלכם. רב-תכליתיות זה שם המשחק.

פשטות השימוש

מקציף החלב של Bean Envy מופעל באמצעות כפתור הממוקם בדיוק בחלקו העליון של המכשיר. הידית הארגונומית דואגת שלא יכאב לכם פרק כף היד לאחר הכנת עשר כוסות לאטה לכל החברים שלכם. הידית עשויה מגומי סיליקון, כך שהיא תישאר שלמה אם תופל על הרצפה.

האחסון של המכשיר פשוט גם כן, היות והמקציף מגיע עם מעמד ייעודי וחכם למטבח.

הטוב…

  • איכות גבוהה, עמידות
  • מראה מושלם!
  • ביצועי הקצפה מעולים
  • פעולה שקטה ביותר
  • אחריות לכל החיים וללא תנאים

הפחות טוב…

  • לא ניתן לשטיפה במדיח
  • הסוללות אינן כלולות במארז

מקציף חלב חשמלי פרמיום XiXii Premium

זהו מכשיר נוסף ליצירת קצף ללא גושים והוא עושה את עבודתו נאמנה, בעיקר בהתחשב במחיר הנמוך.

המקציף מופעל על ידי סוללות, עשוי מפלדת אל-חלד ומאובזר בידית אחיזה תואמת מתכתית. בנוסף, אתפ מקבלים עט מיוחד ליצירת שרטוטים וציורים מעל הקפה, כך שתוכלו להרשים את האורחים שלכם ביצירתיות שלכם, זאת לצד היכולת שלכם להכין קפוצ’ינו בעל קצף מושלם!

פשטות השימוש

מקציף חלב זה קל מאוד לתפעול – לוחצים על הכפתור ויוצאים לדרך. החמוד הזה עובד לא פחות טוב מהמוצרים היקרים יותר והוא מספק לכם קצף עדין ומפנק תוך פחות מ-30 דקות.

הטוב…

  • מחיר נמוך
  • מהיר ויעיל

הפחות טוב…

  • הסוללות אינן כלולות
  • לא מתאים לשטיפה במדיח כלים

כיצד להשתמש במקציף הידני שלכם

אם כך, יצאתם לדרך והזמנתם את מקציף החלב הידני שלכם, ועכשיו – איך משתמשים בו? למרות שמכשירי הקצפת החלב הם די פשוטים לשימוש, בהחלט דרוש ניסיון מסוים וגם אופן פעולה מוגדר לקבלת הקצף המושלם. כך עושים זאת.

דאגו שהחלב יהיה בטמפרטורה הנכונה

בין אם יש לכם מקציף מסוג בוכנה מוט, חיוני מאוד להקציף את החלב כשהוא בטמפרטורה הנכונה – זה תמיד יבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

אפשר לחמם אותו על הכיריים או במיקרוגל.

יש לחמם את החלב לטמפרטורה שבין 65 ועד 69 מעלות. היזהרו שלא לחמם את החלב יתר על המידה, משום שהוא יישרף ויעניק לקפה טעם לוואי מריר.

שימוש במקציף מוט

יש להתחיל להקציף בתחתית מיכל החלב ולהחזיק אותו (את המיכל) בזווית קלה. כאשר המיכל עצמו מוטה, פעולת ההקצפה יוצרת אפקט מערבולת, וזו מניעה את החלב בתוך המיכל, כך שלא תקציפו פעמיים את אותו החלב.

כשהחלב מגיע למרקם הקטיפתי הרצוי, יש להזיז את מוט ההקצפה באופן אנכי. טכניקה זו מוסיפה אוויר לחלב ותורמת לאחדות מרקם הקצף.

כל התהליך אמור לקחת כ-15-20 שניות, בהתאם לעוצמת המקציף שלכם.

שימוש במקציף בוכנה /רשת

אם רכשתם מקציף ידני, כדאי לרכוש אחד בעל עיצוב בוכנה ורשת. טכניקת התפעול כאן פשוט, פשוט שואבים באמצעות הבוכנה מעלה ומטה, עד שקבלת כמות הקצף הרצויה.

החיסרון המשמעותי ביותר של בוכנת השאיבה הידנית היא שהיא דורשת זמן רב יותר להשגת אותה התוצאה כמו עם מקציף חשמלי. אך היתרון הוא שתוך זמן קצר תפתחו שרירי זרועות מרשימים ותחסכו על הוצאות חדר הכושר.

הקצפת חלב לקפוצ’ינו

קפוצ’ינו מושלם זקוק ל-30 מ"ל של קצף חלב מאודה.

אם אתם משתמשים במקציף מסתובב, מלאו את המיכל לשליש לערך. ברגע שהחלב גדל בשטחו ותפס כמעט את כל המיכל, הזיזו את המקציף אנכית כדי לכסות שטח נרחב ככל הניתן.

כשמשתמשים במקציף על בסיס בוכנה, יש למעלה את המיכל לשליש השטח לערך. הפעילו את הבוכנה מעלה ומטה, פני שטח החלב ינועו בחוזקה וכך תוכלו ליצור כמה שיותר בועות, עד כמה שניתן. המשיכו להפעיל את המכשיר עד שהקצף ימלא כמעט את כל המיכל (וסביר להניח שבשלב הזה כבר תכאב לכם היד ותצטערו על כך שלא רכשתם מקציף חשמלי).

הקצפת חלב ללאטה

לאטה מעולה זקוק לכ-150 מ"ל של חלב מוקצף ו-30 מ"ל של קצב חלבי סמיך.

בעת הכנת לאטה בעזרת מקציף מסתובב, הפסיקו את תהליך ההקצפה כשהחלב במיכל עלה בגודלו בשליש לערך.

אם אתם משתמשים במקציף בוכנה, המשיכו להפעילו אותו עד שהוא ממלא את המיכל עד סופו.

ועכשיו אתם יודעים (ככל הנראה) מה הוא מקציף החלב הידני הטוב ביותר…

הצגנו בפניכם כמה מהמקציפים הטובים ביותר שיש בשוק ואתם יכולים לבחור ולהזמין את האחד בשבילכם, כך שהאפשרות להכין את הקפוצ’ינו והלאטה שלכם בבית קרובה מאי פעם.

דרשו תרגול וניסיון כדי להפוך לבריסטה מומחה של ממש, אך עם הציוד הנכון, השקעה וקצת נחישות גם כשהתהליך לא מצליח כפי שרציתם – מהר מאוד תוכלו ליצור את הקצף המדהים שעליו אתם חולמים.

ושיהיה לכם יום קפה!

מחפשים מכונות קפה מושלמת לבית או לעסק? לחצו על הקישור

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎